Kangatraining Drechtsteden & Rotterdam

Wanneer beginnen?

Wanneer beginnen?

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je baby. […]

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je baby. Heerlijk genieten met zo’n kleintje toch? Misschien ben je al een tijdje geleden bevallen en is je kindje alweer best groot. Zie je er naar uit om weer te sporten? Of heb je gewoon zin om lekker actief te zijn en een gezellige tijd te hebben met andere mama’s? Of misschien lijkt Kangatraining je leuk omdat het juist samen met je kindje is! Vaak kun je na 6 – 8 weken al beginnen met Kangatraining. Indien je een keizersnede heb gehad heb je vaak nog een paar weken extra rust nodig voordat je kunt beginnen met Kangatraining. Zorg ervoor dat je eerst even overlegt met je verloskundige (bijvoorbeeld bij je check-up 6 weken na de bevalling) of bij je dokter. Mochten ze niet weten wat Kangatraining is, vertel dan dat het gaat om een cardio workout die veilig is voor mama’s met baby’s. En tot wanneer kun je nog mee doen met Kangatraining? Je kunt meedoen met Kangatraining totdat jij je kindje nog fijn en veilig kan dragen. Oudere kindjes kunnen vaak nog prima een tijd op de rug gedragen worden tijdens Kangatraining.

Written by Eline Schermer
Share It